Η LG αποκαλύπτει τη στρατηγική της για τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά
Περισσότερα μοντέλα OLED και 4K Ultra HD TV, νέα πλατφόρμα webOS 2.0, ενίσχυση της ανταγωνιστικής θέσης της LG στο χώρο των προϊόντων AV και IT είναι τα σημεία στα οποία θα επικεντρωθεί η LG Home Entertainment.
Σε συνάντησή του με εκπροσώπους του Τύπου, η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης CES 2015, ο κ. Brian Kwon, νέος Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της LG Home Entertainment Company, περιέγραψε συνοπτικά την τεχνολογία των τηλεοράσεων της LG, τα προϊόντα και τον σχεδιασμό του marketing για την τρέχουσα χρονιά, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε και σε μια σειρά από επιθετικές στρατηγικές κινήσεις οι οποίες έχουν σχεδιαστεί με στόχο να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία της LG.
«Είμαστε αποφασισμένοι να ενισχύσουμε το αναπτυξιακό momentum που αυτή τη στιγμή υπάρχει στο χώρο των προϊόντων Οικιακής Ψυχαγωγίας επόμενης γενιάς, προσφέροντας καινοτομικές λύσεις και υπηρεσίες στους καταναλωτές μας», ανέφερε ο κ. Kwon. «Μέσα από την ανάπτυξη προϊόντων παγκοσμίου επιπέδου τα οποία μας διαφοροποιούν έντονα από τον ανταγωνισμό, όπως οι συσκευές OLED TVs και ULTRA HD TVs, σκοπεύουμε να αναδείξουμε ακόμη καλύτερα τον χαρακτήρα του brand LG στην παγκόσμια αγορά. Την ίδια στιγμή, ενισχύουμε τη στρατηγική της τεχνολογικής σύγκλισης, ώστε να μπορέσουμε να ενσωματώσουμε στα προϊόντα μας μια σειρά από πρωτοποριακές λύσεις βασισμένες στο Internet of Things (IoT), οι οποίες θα δίνουν στους πελάτες μας την ευκαιρία να συνδέουν την τηλεόρασή τους με διάφορες άλλες ψηφιακές συσκευές, χωρίς δυσκολία».
Όσον αφορά τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα στην παγκόσμια αγορά συσκευών τηλεοράσεων, ο κ. Kwon επεσήμανε ότι η έμφαση της LG στην ανταγωνιστικότητα των προϊόντων LG και της τιμής με την οποία αυτά διατίθενται στους καταναλωτές, θα βελτιώσει τη θέση της εταιρείας, θα της δώσει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει με επιτυχία την αύξηση του ανταγωνισμού από την Κίνα, και παράλληλα να προστατευθεί από τις επιπτώσεις που προκαλεί η εξασθένιση του ιαπωνικού γιεν. «Σε επίπεδο προϊόντων και marketing, υλοποιούμε μια σειρά στρατηγικών κινήσεων που βελτιώνουν τη θέση της LG εν όψει αυτού του έντονου ανταγωνισμού».
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Kwon αναφέρθηκε σε τέσσερις γενικές στρατηγικές επιλογές οι οποίες έχουν σχεδιαστεί με στόχο να εδραιώσουν τον ηγετικό ρόλο της LG στον κλάδο της Οικιακής Ψυχαγωγίας: (1) διατήρηση της ηγετικής θέσης στην παγκόσμια αγορά των OLED TVs, (2) ενίσχυση της διείσδυσης της LG στην αγορά των 4K ULTRA HD TVs, (3) διασφάλιση της κυρίαρχης θέσης της για την εμπειρία χρήσης που προσφέρει στους καταναλωτές και (4) αύξηση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων IT και AV.
Ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά OLED TV
«Το 2014, η LG επικεντρώθηκε στον τρόπο με τον οποίο θα κερδίσει επιχειρηματικό έδαφος και θα προετοιμάσει τη μελλοντική της θέση στην αγορά, μέσα από την ενεργητική προώθηση των κορυφαίων μοντέλων OLED TV», ανέφερε ο κ. Kwon. «Αυτή τη χρονιά, σκοπεύουμε να αυξήσουμε σημαντικά τη διείσδυση των LG OLED TVs, οι οποίες έχουν λάβει εξαιρετικές αξιολογήσεις και θεωρούνται ήδη οι τηλεοράσεις της επόμενης γενιάς. Η LG OLED σημαίνει τέλειο μαύρο (perfect black), τέλεια χρώματα (perfect colors) και συναρπαστική εμπειρία θέασης. Οι τεχνολογίες OLED της LG, στο σύνολό τους, θα μας φέρουν στο μέλλον και θα καθιερώσουν την LG ως τον ηγέτη που όλοι εμπιστεύονται στην premium κατηγορία της παγκόσμια αγοράς τηλεοράσεων».
Η LG παρουσίασε τις πρώτες 4K OLED TVs της αγοράς τον Αύγουστο του 2014. Το 2015, στo πλαίσιο της CES 2015, η εταιρεία δείχνει τις τεχνολογικές της δυνατότητες, παρουσιάζοντας μια νέα σειρά τηλεοράσεων OLED, με μοντέλα στην κατηγορία των 77, των 65 και των 55 ιντσών, και παραλλαγές με κυρτή, επίπεδη ή εύκαμπτη οθόνη. Στόχος της εταιρείας είναι να συγκεντρώσει την παραγωγή OLED στη Βόρεια, Κεντρική και Νότια Αμερική, στην Ευρώπη και στην Ασία. Ο κ. Kwon σημείωσε ότι σκοπεύει να επενδύσει περισσότερους πόρους στην τεχνολογία OLED, τη στιγμή που μια άλλη εταιρεία του Ομίλου, η LG Display, έχει ήδη προχωρήσει σε επενδύσεις 700 δισ. KRW προκειμένου να αναβαθμίσει τις μονάδες παραγωγής και να είναι σε θέση να παράγει πάνελ OLED μεγαλύτερων διαστάσεων.
Ο κ. Kwon εξήγησε ότι η LG εστιάζει, παράλληλα, στο πώς θα καταφέρει να κάνει ακόμη πιο ανταγωνιστικές τις τιμές των OLED TVs, αξιοποιώντας ενδεχόμενες συνέργειες με άλλες εταιρείες του Ομίλου LG, και παράλληλα βελτιώνοντας τα υλικά και την τεχνολογία της παραγωγής. Συνολικά, οι προσπάθειες αυτές αναμένεται να οδηγήσουν σε αύξηση των πωλήσεων των τηλεοράσεων OLED και να επιτρέψουν σε περισσότερους καταναλωτές να διαπιστώσουν τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας LG OLED σε σχέση με άλλες ανταγωνιστικές προτάσεις στην premium κατηγορία της αγοράς τηλεοράσεων. Στο μεταξύ, η LG σχεδιάζει να παρουσιάσει περισσότερα μοντέλα OLED TV, αυξάνοντας την προσφορά OLED TV προκειμένου να ικανοποιήσει τη ζήτηση, και να υλοποιήσει μια επιθετική πολιτική marketing, η οποία περιλαμβάνει στρατηγικές συμμαχίες με τις μεγάλες εμπορικές αλυσίδες κάθε χώρας.
Ενίσχυση της διείσδυσης στην αγορά των 4K Ultra HD TV
Στη φετινή CES, η LG παρουσιάζει τη νέα σειρά συσκευών τηλεοράσεων ColorPrime με πολλά αξιόλογα μοντέλα 4K Ultra HD TV τα οποία διακρίνονται για την εξαιρετική απόδοση μιας διευρυμένης χρωματικής παλέτας, τον παγκοσμίου κλάσης σχεδιασμό τους, τον ήχο υψηλής ποιότητας, και την φιλική προς το χρήστη πλατφόρμα Smart TV, webOS 2.0. Η σειρά ColorPrime περιλαμβάνει επίσης ορισμένα μοντέλα 4K Ultra HD TVs τεχνολογίας Quantum Dot, γεγονός που υπογραμμίζει για άλλη μία φορά την προσήλωση της LG στην προσπάθεια να παρουσιάζει κορυφαίες τεχνολογίες στους καταναλωτές της.
«Συνολικά, η CES αποτελεί μια πολύ καλή ευκαιρία για τους πελάτες που θέλουν να εξοικειωθούν με τα προϊόντα 4K ULTRA HD της LG, τα οποία είναι πραγματικά εντυπωσιακά», δήλωσε ο κ. Kwon. Η νέα μεγαλύτερη γκάμα 4K ULTRA HD TV περιλαμβάνει μοντέλα διαστάσεων από 40 έως 105 ίντσες, με επίπεδη ή κυρτή οθόνη, καθώς και μια σειρά ιδιαίτερα καινοτομικές τεχνολογίες οι οποίες κάνουν τις προτάσεις της LG να διακρίνονται από τον ανταγωνισμό.
Έτσι, από το 2015 και για τα επόμενα χρόνια, η LG σχεδιάζει να αυξήσει ταχύτατα το μερίδιο της στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων 4K ULTRA HD. Παράλληλα, φροντίζει να ενδυναμώσει τις προσπάθειες της μέσα από τη συνεργασία της με άλλες εταιρείες του Ομίλου LG σε μια σειρά διαφορετικούς τομείς, όπως R&D, product planning, πωλήσεις και μάρκετινγκ.
Η εμπειρία χρήσης του webOS 2.0
Η νέα πλατφόρμα Smart TV της LG, webOS 2.0, η οποία παρουσιάζεται για πρώτη φορά στη CES 2015, αποτελεί αναβάθμιση της αρχικής, ιδιαίτερα επιτυχημένης πλατφόρμας webOS. Σύμφωνα με τον κ. Kwon, η πρόσφατη αναβάθμισή της πλατφόρμας βοηθά την LG να διατηρήσει την ηγετική της θέση, συνεχίζοντας να προσφέρει στους καταναλωτές μια εμπειρία χρήσης, η οποία και τους ενθουσιάζει και τους ικανοποιεί. Η πρώτη γενιά webOS είχε σχεδιαστεί στο πλαίσιο της φιλοσοφίας “Make TV Simple Again”, ως απάντηση στην όλο και μεγαλύτερη πολυπλοκότητα των σύγχρονων τηλεοράσεων και το αίσθημα απογοήτευσης που προξενούσε σε πολλούς καταναλωτές. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της LG, ο αριθμός των Smart TV που θα διαθέτουν webOS θα ξεπεράσει το ορόσημο του 1 εκατομμυρίου μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2015.
Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων AV και IT
Για το 2015, η LG προγραμματίζει αναδιοργάνωση για τους κλάδους των προϊόντων home theater & video, με στόχο τη βελτίωση της κερδοφορίας τους. Μεταξύ άλλων, η κορεατική εταιρεία σχεδιάζει ακόμη περισσότερες προωθητικές ενέργειες για προϊόντα high-end, όπως τα monitor 21:9 UltraWide, τις κυρτές οθόνες και τα monitor ULTRA HD. Επίσης, η LG θα ρίξει το βάρος της και στην ενίσχυση των πωλήσεων των νέων της sound bars και των προϊόντων multi-room audio, τα οποία γίνονται όλο και πιο δημοφιλή μεταξύ των καταναλωτών. Τέλος, η LG θα συνεχίσει να αναζητά νέες ευκαιρίες μέσα από την αξιοποίηση των τεχνολογικών της δυνατοτήτων στο χώρο του IT convergence και των λύσεων βασισμένων στο IoT για Smart Homes.
[Δ.Τ. LG Electronics]
Η LG αποκαλύπτει τη στρατηγική της για τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά
Reviewed by Unknown
on
06:25
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια: